CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011

Hallo allemaal,

Onze Koninginnedag is vandaag anders gelopen dan andere jaren. Normaal gaan wij naar de verjaardag van een neefje, maar deze keer weer op ziekenhuis bezoek bij mijn vader. Het is namelijk weer mis gegaan en hij ligt weer in het ziekenhuis en is ook al geopereerd. Maar deze keer ligt hij in zijn eigen woonplaats Zoetermeer. Vanavond om 21.45 uur waren wij weer thuis van een dagje naar het westen van het land. Elana hebben wij weer mee teruggenomen. Is mijn nichtje, de dochter van mijn oudste broer. Bij thuiskomst moest de veestapel natuurlijk weer de flesjes hebben. Wij hebben eerst de lammetjes gegeven en toen het poesje. Elana was helemaal verliefd op hem. Hij is zo schattig zei ze steeds. ;-) Op dit moment ligt zij in dromenland, want het is morgen weer vroeg dag. Ik ben nog even mijn mail aan het ophalen en dan duik ik ook mijn bed in.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Thea zei

Hoi Annette,

Dat is dus niet zo leuk, het leek juist weer beter te gaan met je vader.
Wat is het poesje al gegroeid, echt een scheetje!

Fijne zondag,
groetjes Thea

Related Posts with Thumbnails