CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

Daar ben ik weer.

Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat gepost heb op mijn blog. Sorry hoor, het was een beetje druk hier. Gisteren zijn de logees weer vertrokken en is Henk weer thuis van zijn jaarlijkse motorpinksterweekend. Vanmorgen het huis gedaan en vanmiddag weer eens mijn mail opgehaald. Oeps het zijn er vandaag al 264 stuks en dan is de dag nog niet eens voorbij. Ik zal zoveel mogelijk al beantwoorden, maar de rest zal toch iets geduld moeten hebben. Ik heb de laatste dagen niks gemaakt, tenminste niks creatiefs. Wil deze week weer verder met de LO's van mijn nichtje. Het is zo'n lachebekkie. Zie foto.
De winnaar van de Cricut Poll heeft inmiddels haar Cricut Cartridge ontvangen. Zij heeft gekozen voor de cartridge Brithday Cakes van Martha Stewart.
Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Thea zei

Hoi Annette,

Wat een leuke foto, zeker een lachebekje!

Groetjes Thea

Aleida zei

ja, dan begint het gewone leven weer! Maar als je mag scrappen met zo'n schatje is dat toch niet erg.
groetjes,

Brendaxx zei

Wat een schatje op de foto!!

Marley zei

Inderdaad wat een lekker lachebekkie!! Ik ben benieuwd naar de layouts die je er mee gaat maken! Succes met de vele mailtjes. Liefs, Marley

Related Posts with Thumbnails