CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 20 juni 2011

Uitslag van de 100.000 bezoekers candy.


Hallo allemaal,

Beetje later dan de bedoeling was, maar sinds vanmorgen kan ik weer wat langer online. Dus eerst de winnaar maar bekend maken van de Candy. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor hun reactie en natuurlijk jullie bezoeken aan mijn blog. Altijd leuk om te weten dat er toch nog mensen zijn die mijn verhalen willen aanhoren. Haha.
De naam die getrokken is deze keer is......................................


Meid, gefeliciteerd met deze candy. Als je mij even wilt mailen op info@annettescreafarm.com dan zorg ik dat jij deze week je prijs in de bus krijgt.

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

angelique (anlou) zei

hoi meis
jippieeeeeeeeeeeeeeeeee
wat gaaf dat ik heb gewonnen
dank je wel meis, ik ga je meteen mailen
allemaal een fijne dag, die heb ik zeker, LOL
liefs angelique

Linda zei

gefeliciteerd Angelique
veel plezier met je prijs
gr linda

Marley zei

Proficiat Angelique.. kweet zeker dat het een SUPER candy zal zijn! Liefs, Marley

Marianna zei

Gefeliciteerd Angelique, heel veel plezier ermee :)

Groetjes Marianna

Related Posts with Thumbnails