CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Dag twee van de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle

Hallo allemaal,

Vandaag weer een druk dagje gehad met vele mensen aan mijn tafel. Ook de Cricut workshop is goed bezocht. Ook vandaag weer vele bekenden gezien. Vooral van het SNN forum waar ik lid van ben en ook mensen uit mijn eigen dorp. Leuk hoor. Vandaag ook veel vragen gehad over de Gypsy. Ja, inderdaad deze kan ook op de Imagine. Wel moet je eerst een update doen voor de Gypsy, want je hebt je icoon nodig van de Imagine. Tevens moet je bij deze functie de Imagine cartridge in de Cricut Imagine doen. Ook al heb je hem gekoppeld aan je Gypsy. Waarom bij deze wel, geen idee? Ook kreeg ik de vraag weer wanneer ik nu weer de Cricut workshops ging geven? Ik zal zo snel mogelijk de dagen prikken en vermeld ik dat op mijn blog en dan kun je een mail sturen als jij je wilt aanmelden. Maar denk er wel om dat vol = vol.
Ik heb nu net de kalfjes gevoerd en nu ga ik echt even met mijn benen omhoog, want ik ben best wel moe.
Morgen de laatste dag naar Zwolle, dus als je twijfelt om ook te gaan? Gewoon doen. Ik zie jullie morgen.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Brendaxx zei

Ik ben gisteren geweest maar toen heb ik je net gemist denk ik. Veel plezier nog morgen met de laatste dag:)

Related Posts with Thumbnails