CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 23 augustus 2011

De Cricut Expression 2 testen deel 2







Hallo allemaal,

Dit zijn de eerste foto's van de Cricut Expression 2. Dit is de enige Cricut die 4 cartridges in de machine heeft zitten. Je hebt dus geen cartridges, maar wel de boekjes. Via een schermpje kom je in het menu waar je ze op je LCD scherm kunt zien. Ik heb ook even mijn Gypsy erbij gepakt en deze werkt ook al samen met deze Expression 2. Want een snijbestand die ik eerder had ontworpen heeft hij gewoon uitgesneden. Super gewoon. De 10 extra knoppen die de Expression 1 kent heeft deze ook, maar nog een paar extra knoppen die ik van de Gypsy en de Imagine ken ook.Wat nu ook erg handig is, is dat je aangeeft wat voor papier hij moet snijden en daarbij de standen zelf al invult. Dit zijn natuurlijk de basisstanden. Heb je apart soort papier of ander materiaal dan kun je zelf nog de speed en de pressure in voeren. Ik ga weer verder spelen hoor, tot later.

Groeten van Annette


2 opmerkingen :

Esse Blog é acompanhado pelo: "Atualizamos suas redes sociais" zei

Oiee!!! Estou te seguindo!!!!!
De uma passadinha no meu blog
Beijus!!Daninha
artesanatosdadaninha.blogspot.com

Paola Linke zei

Hoi Annette,

Wat leuk dat jij deze machine al hebt!!! Ik heb de mijne (de eerste) al verkocht, en ik zit echt met smart te wachten, tot deze machine in Nederland komt!!! Maar volgens mijn informatie, zitten er maar twee cartridges op, en geen vier, want dan heb jij de anniversary-edition gekregen om hem te testen. Maar dat haal ik er niet uit, als ik naar de foto kijk!!!

Ik hoor het wel van je!!

Alvast een goed uiteinde en een mooi cricut-jaar!!!

Related Posts with Thumbnails