CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Uitslag van mijn verjaardags candy !!!

Hallo allemaal,

Zoals beloofd hierbij de uitslag van mijn verjaardags candy. Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor alle felicitaties die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag. Super gewoon.

Maar nu de uitslag van de winnaars dat zijn.....................................

Kim en Carla.



Dames, gefeliciteerd met jullie prijs. Als jullie mij mailen op info@annettescreafarm.com dan zal ik voor jullie allebei een mini hobbypakket samenstellen. En als jullie dat willen mogen jullie je voor 3 maanden Designer van Annette's Creafarm noemen. Ik hoor graag van jullie.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

miriam zei

Mooie kaart en de dames gefeliciteerd
gr mriiam

angelique (anlou) zei

hoi meis
prachtige kaart zeg, meiden gefeliciteerd met het winnen
liefs angelique

Marian zei

Prachtige kaart en gefeliciteerd met het winnen
Groetjes

Related Posts with Thumbnails