CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Voor al uw Cricut vragen!


Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik besloten om een speciaal "cricut vragen" mailadres aan te maken.
Zoals jullie weten ontvang ik dagelijks tussen de 200 en 300 mailtjes. Ongeveer 70% hiervan zijn vragen over de Cricut, Gypsy of andere Provo Craft producten.
Om het nu wat overzichtelijk te houden, wil ik graag deze mail gaan scheiden van elkaar.
Tevens kan ik deze mail op mijn mobiel ontvangen en dus sommige vragen eerder beantwoorden.
Ik doe nog steeds mijn best om iedereen binnen de 48 uur een antwoordt te mailen, maar
helaas lukt dat niet altijd.
 Op deze manier gaat het misschien iets makkelijker.
Dus heb je een vraag over de Cricut? Mail dit vanaf nu naar

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails