CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 3 september 2011

Ben er bijna klaar voor.

Hallo allemaal,

Alle spullen zijn bijna ingepakt. Ik ben er dus bijna klaar voor. Dit demo bord heb ik vanmiddag gemaakt met nog enkele kaarten erbij. Maar die komen later. Na een demo laat je meestal wat achter bij de winkelier. Dit doen wij dus ook bij Kars zelf. Alleen is het nu niet voor de consumenten maar voor de winkeliers. Dit is toch iets anders demonstreren dan op een hobbybeurs. Ik ga gauw weer verder, want morgen om 7.00 uur moet ik in de auto zitten. Ik zal dus vanaf morgen niet mijn mail kunnen lezen en/of beantwoorden. Dit doe ik dinsdag weer.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Liberta zei

Heel veel succes Annette.
Vet spannend.

Heel veel liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails