CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 15 september 2011

Cricut filmpjes

Hallo allemaal,

Alles is weer aan kant. De demo tassen uitgepakt, het huis is weer schoon, de wasmand is leeg, de boodschappen in huis, de boekhouding weer gedaan. Dus nu tijd voor andere dingen. Ik ben namelijk een lijstje aan het maken van onderwerpen die jullie graag zien in een filmpje? Of dit nu met de Cricut is, de Imagine of de Gypsy. Met de Expression 2 moeten jullie nog wachten, want deze moest ik na de KKD weer inleveren. Graag hoor ik jullie reactie hierop en wil dan gaan kijken wat haalbaar is op korte termijn. Ik heb vorige week een nieuwe videocamera aangeschaft, dus ik moet nog even spelen hiermee, voordat ik alles goed onder de knie heb. Maar dat zal wel lukken. ;-)

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Andrea zei

Hoi hoi,
Nou Annette ik wil graag wat zien over het aansluiten van de gypsy en hoe je je cricut expresion moet uploaden, want daar heb ik wel eens wat over gehoord, maar hoe en wat dat weet ik niet, dus dat zou ik wel eens willen zien
groejtes andrea

Liberta zei

Hai Annette,

Pff wordt al moe al ik hoor wat je allemaal al gedaan hebt.
Succes met je nieuwe film apparaat.
Ik heb een silhouette.
Vind het even goed interessant om jou verhalen te lezen.

Liefs, Lieb

Relinde Scheepers zei

Hoi Annette.
ik zou graag filmpjes zien met de gypsy en de cricut imagine.
hoe ik een bestand(svg op de pc)
uitsnij via de gypsy met de imagine!!!!!
dus alle filmpjes zijn welkom!!!

groetjes Relinde Scheepers

Marian zei

Hallo Annette
Bekijk altijd je blog
Ben heel benieuwd naar al je creaties
Heb pas een 2 de hands cricut create Vind het super maar moet wel de tijd ervoor nemen om deze uit te testen Want er zijn zoveel mogelijkheden.
Verder ben ik ook benieuwd naar je filmpjes en ga ze zeker bekijken
Succes met het maken van de film
Groetjes

Related Posts with Thumbnails