CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 30 september 2011

De Cricut workshopdag op 1 oktober gaat niet door!

Hallo allemaal,

Tot mijn spijt gaat de Cricut workshopdag a.s. zaterdag 1 oktober niet door. Ik heb aangegeven dat er een minimale aantal van 8 personen moest zijn. Helaas hebben zich er maar 4 personen opgegeven. Altijd jammer als er veel mensen roepen om een Cricut workshop bij hun in de buurt en het nu laten afweten. Op zaterdag 29 oktober geef ik een Cricut workshop bij JEJE in Hilversum. Ook voor deze locatie geldt minimaal 8 personen. Maar jij komt toch wel? Wil je meer info, stuur dan een mail naar cricutvragen@gmail.com

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Saskia zei

Hoi Annette,
Jammer dat de cricut dag niet doorgegaan is. Ik heb je 2 maal een mail gestuurd over de dag bij Jeje maar geen reactie gekregen. Ik zou graag van je horen.
Groetjes Saskia

Annette zei

Op dit moment ben ik al mijn mail berichten nog aan het doorworstelen. Op 1 mail adres waren het er al 625. Dat heb je als je een weekje op vakantie bent geweest. Haha. Ik ben je mail nog niet tegengekomen, maar ik heb vanavond bericht gekregen van JEJE met de laatste info. De info brief kan nu dus ook naar jullie verstuurd worden.

Groeten van Annette

Related Posts with Thumbnails