CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 12 september 2011

Mijn Cricut demo bij Nellie.

Hallo allemaal,

Op zondag de 11e september had ik bij Nellie een Cricut demo staan. Om 7.00 uur zat ik in de auto om naar Sevenum te rijden. Expression mee, wat voorbeelden en andere dingen die ik altijd meeneem naar een demo. Dit was mijn 7e Cricut demo in 5 weken. Zoals het er nu voor staat is op 2 november de volgende.
Tussendoor heb ik nog de Cricut workshopdag op 1 oktober, hier later meer over. En er staan weer verschillende basistechnieken workshop van de Cricut Expression op de agenda. Deze moet ik eerst nog bevestigd krijgen, voordat ik deze om mijn blog kan zetten. Na een reis van 2 uur en 15 min. kwam ik aan in Sevenum. Er waren al heel wat mensen die hun demo tafel inrichte. De Wingerd, waar deze hobbybeurs werd gehouden, was helemaal verbouwd en hij is zeker mooi en groot geworden. Er waren twee zalen die met een trap of met een liftje met elkaar waren verbonden. Achter mijn tafel zie je een grijs ding staan. Dit was een lift om de mensen die in een rolstoel zaten of met een rollator de trap af te krijgen. Erg handig. Ik moest er echter om denken dat ik niet te ver naar achter zat, want dan kwam ik tegen de bewegende bak aan.

De beurs begon om 10.00 uur, maar ruim voor tienen stond er al een rij bij de ingang. Wat een mensen zijn er geweest. Genoeg belangstelling gehad. Weer vele bekenden gezien en gesproken. Sommige vonden het jammer dat ik de Expression 2 niet mee had. Tja, dat mocht niet, want die moest ik vorige week bij Kars achter laten. Wel jammer, maar is niet anders. Om 16.30 uur mocht iedereen opruimen en iets over vijfen zat ik weer in de auto op weg naar huis. Iets over half acht was ik weer thuis. Ik was toch wel behoorlijk moe. Henk was net klaar met melken, dus wij hebben samen nog wat gegeten. Daarna benen omhoog en mijn mailberichten ophalen. Het waren er deze keer 205. Ik ben nog druk bezig iedereen te beantwoorden, want vanmorgen moest ik eerst naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Niks ernstigs alleen maar voor controle van mijn suikers bij de diabeetverpleegkundige. Ja, af en toe heeft een diabeet een check nodig. Ik ga nu eerst mijn huis weer door, was draaien en dan alles opruimen van mijn demo.

Groetjes van Annette



Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails