CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 13 oktober 2011

Een kaartje gemaakt met de Digi stamp van Pink Cat Studio.


Hallo allemaal,

Dinsdagavond had ik weer een online workshop met Henriette en hebben wij deze kaart gemaakt. Het is een eenvoudig model, maar eenvoud kan ook mooi zijn. Ik wilde graag een kaartje maken voor iemand die veel voor mij doet en bijna jarig is. Het blijft nog even een verrassing wie dit kaartje ontvangt. Haha, want hij gaat vandaag op de post. Ik wilde de Digi stamps gebruiken die ik deze week met het ontwerp programma gemaakt had voor Pink Cat Studio. Ik heb ze Melissa ook al gemaild en ze is er super blij mee. Ik heb ze ook geplaatst op haar Facebook pagina en daar heeft ze een leuke reactie voor mij achter gelaten.
Ook heb ik mijn Copics weer eens gebruikt. Is toch wel weer leuk om te kleuren. Haha.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Marian zei

Prachtige kleuren en mooi model
Groetjes

Related Posts with Thumbnails