CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Een super aanbieding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hallo allemaal,

Zoals jullie weten maak ik veel voorbeelden voor mijn sites of voor mijn demo`s. Sommige design/scrapvellen gebruik ik vaker, maar het meerdere gedeelte eigenlijk niet. Deze vellen bewaar ik wel, maar vaak blijven ze toch liggen. Sommige van deze vellen mag ik voor demo`s niet meer gebruiken, omdat ze "oud" zijn. Dat is als een scraplijn van vorig jaar is of hij niet meer leverbaar is bij de groothandel mag ik hem dus niet meer gebruiken. Graag wil ik dit verkopen, zodat er iemand anders nog vele mooie dingen mee kan maken. Het zijn vellen uit mijn eigen voorraad, dus niet vellen die ik van bedrijven ontvang om voorbeelden of artikelen mee te maken. Die doe ik in een andere doos of geef ik terug. Er zitten verschillende merken in zoals: Basic Grey, Tilda, S.E.I. DCWV, Bo Bunny, etc. Het zijn stukken van 15x30cm, maar ook kleiner. Als je alleen deze doos besteld, dan betaal ik de verzendkosten. De rekening zal ik dan daarna aanpassen.

Dus wil je eens een verrassingsdoos ontvangen, bestel dan de Brievenbus doos .

In mijn voorbeeld doos (foto) zit 80 vellen van 15x30cm en 60 vel van 15x15cm en andere afwijkende maten. Maar iedere doos heeft een inhoud van 1000 gram aan papier. Dus 1 kilo!!! Er is natuurlijk geen enkele doos gelijk. Vele vellen zijn ook dubbelzijdig en er zit GEEN papier tussen van de Action etc. Want die heb ik niet.
Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails