CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 2 november 2011

De Kreadoe

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik niet naar de Kreadoe geweest. De demo ging immers niet door, maar ik wilde gewoon als bezoeker gaan, maar voelde mij alles behalve lekker. Ik heb de griepspuit gehad begin van de week en sinds die prik vliegt mijn suikers als in een achtbaan. Haha, daar zit ik normaal nooit in, maar zo voelt het wel. Zo is het 3,5 en dan opeens weer 15,3. Zo voel ik mij hyper en het volgende moment knap beroerd. Dus niet zo'n goed idee om van huis weg te gaan. Soms wordt je toch weer met je neus op de feiten gedrukt dat je diabeet bent en helaas moet je dan gas terug nemen en iets over laten gaan. Ik moet even zien hoe het de rest van de week gaat, want tenslotte is de Kreadoe tot zondag. Voor wie vandaag wel is geweest hoor ik graag de verhalen hoe jij het gehad hebt? En voor wie morgen gaat? Heel veel plezier!

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails