CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 11 november 2011

Een kaartje gemaakt voor Irma.




Hallo allemaal,

Gistermiddag heb ik even met mijn Gypsy gespeeld. Irma is zaterdag jarig en ik wilde voor haar een kaartje maken die toch heel apart is. Haha en natuurlijk gemaakt met de Cricut. Ik had al eerder een kaart gemaakt met aan de voorzijde een naam, maar toen was de achterkant gewoon een kaart. Het was even puzzelen, maar het is gelukt. Ik heb de losse letters meerdere keren op elkaar geplakt voor de stevigheid, want tja anders kon hij niet eens goed blijven staan! Als dit niet lukte wilde ik hem verzwaren met gewichtjes, maar dat hoefde gelukkig niet.
Ik heb de tekst IRMA aan elkaar geplakt met de Gypsy en de tekst in spiegelbeeld daar weer aan geplakt, echter wel met een rechthoek van 5cm breed er tussen.


Als de kaart open ligt ziet hij er dus zo uit. Het designpapier is van Basic Grey, het lint van Kars, de bloemen van Prima Flowers, de witte letters van Nellie Snellen, de sticker label en het hartje weet ik niet meer.
Deze kaart en wat hobbyspullen heb ik haar gisteren verstuurd. Vandaag heeft zij alles ontvangen, dus nu kan ik het ook op mijn blog zetten. Ja, ze kijkt regelmatig hier dus, moest mij nog even inhouden. ;-)

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

Linda zei

Wat een leuke persoonlijke kaart is dat zo geworden
gr linda

Mary zei

Wat mooi geworden!! Wat een gepuzzel moet dat zijn geweest! Ik vind je super handig met de cricut!! Ik werk er ook graag mee, maar ben nog in de oefenfase.
Ik kijk graag naar je creaties van de cricut, ik doe er veel inspiratie mee op! Leuk.
Fijn weekeinde, groetjes Mary

martina's kaartjes zei

wat knap gemaakt ! heel erg geslaagd en lekker persoonlijk ! zo'n kaartje kan ze echt niet in de winkel vinden he ?
mooi
grtjs, martina
x

Marian zei

Ziet er super uit leuk idee
Groetjes

irma zei

Was er erg blij mee en iedereen vond hem ook super hier. mensen wisten gelijk dat kan er maar 1 gemaakt hebben... inderdaad ANNETTE

Related Posts with Thumbnails