CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 20 november 2011

Een leuk weekend gehad.

Hallo allemaal,

Dit weekend zou mijn jeugdvriendin komen logeren. Wij hebben allebei op de zelfde lagere school gezeten en wij woonden in de zelfde straat. Onze moeders gingen veel met elkaar om. Maar enkele jaren zijn wij elkaar uit het oog verloren, maar door Hyves, Facebook etc. zijn wij elkaar weer tegen gekomen. Ja, waar internet al niet goed voor is.
Enkele maanden geleden heb ik een allergie test gehad en het bleek dat ik voor veel meer dingen allergisch ben. Oei. Hier zat helaas ook meer metaal soorten tussen dan eerst. Het maken van sieraden werd dus nu een kleine ramp. Als ik wat maakte had ik al binnen enkele minuten een allergische reactie aan mijn handen. Ze zetten op, worden rood en beginnen te jeuken. Oh zo jammer, want ik vind het maken van sieraden zo'n leuk werk. Jolanda, mijn jeugdvriendin, is helemaal in de ban van sieraden en  zij wil voor mij wel wat sieraden gaan maken. Wij hebben samen een zeepketting gemaakt en ik heb nog een boekenlegger gemaakt.Toch wel erg leuk om te maken, maar je wil niet weten hoe mijn handen er nu uit zien of voelen. Juist pijnlijk dus. Jammer maar helaas.

Groeten van Annette




2 opmerkingen :

Marian zei

Wat leuk dast je weer contact hebt met een jeugdvriendin. Fijn dat zij je werk voortzet met de kralen
En jammer van je allergie dat blijft oppasen met allerlei dingen sterkte ermee
Groetjes

Johanna Visser zei

Hoi Annette,
Jammer dat je geen sieraden meer kan maken. Wel weer leuk dat je weer contact hebt met je jeugdvriendin. Fijn dat zij het sieraden maken van je kan overnemen. Hopelijk doen je handen snel niet meer zo veel pijn.

Groetjes Johanna

Related Posts with Thumbnails