CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 17 november 2011

X-mas

Hallo allemaal,

Weer tijd gevonden om met mijn Cricut Expression te spelen. Dit canvasdoek had ik gemaakt voor de workshop bij JEJE (rood) Zoals jullie weten ben ik gek op paars en het papier van Marjolein. Dus de keuze was snel gemaakt. Ook de vierkantjes heb ik gesneden met de Cricut. Waarom zou je snijden als de Cricut dit voor je kan doen. Haha. Ik ben maar een klein beetje lui hoor. Dit zijn canvasdoeken van 20x20cm. Ik ben nu bezig met een doek van 30x30cm, maar dan als adventkalender.

Groeten van Annette





3 opmerkingen :

Marian zei

Vind je kaarten erg mooi
Groetjes Marian

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Marjoleine zei

Annette,

Wat een leuke 'kerstkaart' kreeg ik van je! Super! Dank je wel!

Liefs, Marjolein

Related Posts with Thumbnails