CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Bedankt Lenny.


Hallo allemaal,

Via de mail en via de post ontvang ik vele kerstkaarten. Zowel privé als voor Annette's Creafarm. Maar deze kaart wil ik toch even onder de aandacht brengen. Zoals jullie weten ontvang ik dagelijks tussen de 200 en 300 mailtjes en zo'n 70% zijn vragen die over de Cricut gaan. Lenny, die wel vaker een Cricut vraag had dit jaar heeft voor mij deze kaart gemaakt als bedankje. Is dat niet super lief van haar? Ik vind van wel hoor! Super bedankt Lenny, hij hangt hier in mijn keuken te pronken. Ik hang mijn kaarten altijd op en die blijven tot 1 februari hangen. Juist aan een muur in de keuken.
Ik beantwoordt vele Cricut vragen, maar soms kan er geen bedankje vanaf, maar als je zo'n kaart in je brievenbus krijgt dan vergeet je de rest van zelf weer. Gelukkig zijn er ook nog mensen die het allemaal niet vanzelfsprekend vinden.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Liberta zei

Leuk al die post en heel lief om je zo nog eens extra te bedanken.
Jij bedankt voor alle leuke patronen.
Fijne dagen.

Liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails