CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 17 december 2011

Verslag van het kerstrondje Oldemarkt


Hallo allemaal,

Alles is inmiddels weer opgeruimd en klaar voor de volgende workshop die ik komende woensdag heb.
Vandaag om 9.00uur was ik in Creafarm om de laatste dingen klaar te zetten. Ja, de kniepertjes uit de doos halen. Haha, dit heb ik vaak gehoord vandaag. Gek toch hè, hoe weten zij dat nu? Haha. De mensen kwamen dus ook voor deze kniepertjes. Even voor tienen kwam Korrie binnen om mij deze dag te helpen. De eerste cursisten kwamen al gauw binnen. Hierna is het eigenlijk aan de lopende band gegaan en de laatste groep cursisten gingen om 18.00uur weg. Het duurde eigenlijk tot 16.00uur, maar ik ben eigen baas, dus ik heb de tijd iets verlengd. Zo konden de mensen van ver toch nog deze workshop doen. Helaas hebben wij ook mensen moet teleurstellen, omdat de tafel vol zat. En zij geen tijd hadden om hier op te wachten. Naast de cursisten zijn er ook veel belangstellenden geweest. Even binnen kijken, mag natuurlijk ook. Toen Henk even om het hoekje kwam kijken, wilden enkele mannen ook onze koeien zien. Henk nam dus een groepje mee de stal op.

Ook de moeders die nooit creatief zijn hebben meegedaan. Ja Angela, je kunt het best wel!
Kom maar gauw langs voor een volgende workshop.

Het was vandaag een gezellige dag, wel druk maar oh zo gezellig. En iedereen ging met een mooi zelfgemaakt kersttasje naar huis. Ieder die de workshop gevolgd had kreeg ook een acryl kerstboom gevuld met koeiendrop voor in de kerstboom.
Wij hebben net gegeten en na het schrijven van dit stukje ga ik met mijn beentjes omhoog op de bank zitten. Korrie, nogmaals bedankt voor je hulp vandaag. En aan iedereen die vandaag de moeite hebben genomen om langs te komen of de workshop te volgen. Bedankt en misschien tot een volgende keer.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Linda zei

Fijn dat het zo'n leuke dag was geweest
gr linda

Related Posts with Thumbnails