CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Mijn artikel staat in Creatief met Kaarten Voorjaar 2012


Hallo allemaal,

Vandaag lag de nieuwe Creatief met kaarten in mijn brievenbus. Wat was het weer spannend, want als je een artikel mag schrijven en het wordt ook nog goed gekeurd ben je altijd benieuwd wat ze van de foto's maken en hoe dit geheel in het blad staat? Nou, ik vind het er weer super uit zien. Het thema was voorjaar, dus ik heb Jolanda gevraagd of zij het leuk vond om weer iets te ontwerpen. Het werd de "Spring" kaart. Bij het voorjaar hoort ook een Oer-Hollandse fiets, want mijn fiets komt weinig of niet uit de schuur bij hartje winter. Haha. Maar als het weer voorjaar is, komen de kriebels weer bij mij op om te gaan fietsen. Zodoende kwam het idee om deze fietskaart te maken. Mijn fiets heeft een mandje voorop dus ook op deze fiets. Met mijn Gypsy en Cricut heb ik deze fiets ontworpen. Je kunt hem groot of klein maken. In de werkbeschrijving staat hoe je dit zelf kunt ontwerpen in de Cricut Craftroom. Dit is een gratis software programma voor je Cricut. Je kunt het ook als PDF bestand ontvangen of gebruik het patroon op het patronenblad. Zoals jullie weten heb ik ook met Jolanda het Duo-Challenge blog.
En om dit artikel in het zonnetje te zetten, leek het ons leuk om de challenge te houden met de fietskaart. Persoonlijk ben ik namelijk heel benieuwd wat jullie van deze fietskaart maken. Maar daar meer over op ons Duo- Challenge blog.

Groeten van Annette


2 opmerkingen :

Marian zei

Heel leuk voor je dat je ontwerpen in het blad staan
Maar ze zijn ook super hoor en leuk de fiets
Groetjes

anneke's creaties zei

wat leuk dat je ontwerp in het blad staat
de foto's zijn zeer geslaagd
knap hoor dat je de fiets hebt ontworpen en zo mooi hebt verwerkt in de kaart
mag je best trots op zijn

groetjes anneke

Related Posts with Thumbnails