CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 13 maart 2012

Doe GEEN update voor je Gypsy nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hallo allemaal,


Even een noodkreet hier. Doe nu even GEEN update van je Gypsy, ook al vraagt hij hier nu wel om. Mijn mailbox loopt momenteel vol met berichten van mensen die hun Gypsy updaten en dan doet hun Gypsy hierna niks meer. Sommige zijn zelfs hun geupdate cartridges kwijt!! Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

CreaLautje zei

bedankt voor deze tip!!

Snatertje zei

ik kan niet eens updaten als zou ik het willen, cricutsync geeft sinds de laatste keer updaten een foutmelding.
en de keer ervoor deed mijn gyspy het niet meer, heb toen format and restore moeten doen, alles kwijt wat erop stond en alle cartridges opnieuw moeten linken.

grts Linda

scrapmapassion zei

Bedankt voor de waarschuwing! ;-) Marion

Related Posts with Thumbnails