CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Mijn fietskaart



Hallo allemaal,

Mijn fietskaart die ik gemaakt heb voor het artikel in Creatief met Kaarten lente 2012 heeft een verrassende wending gehad. Zolang het blad in de winkel lag konden de mensen hem gratis aanvragen. Ook hebben wij hem als Duo-challenge #14 gedaan op ons Duo- challenge blog. Wauw wat een aanvragen zijn er binnengekomen. Totaal 183 en dagelijks komen er nog aanvragen binnen. Ook komen de aanvragers uit alle delen van de wereld. Nooit gedacht, maar je zult begrijpen dat ik dat helemaal leuk vind en natuurlijk een eer. Bedankt allemaal die hem tot nu toe aangevraagd heeft, maar mijn fietskaart is NIET meer gratis aan te vragen. De Duo-challenge is inmiddels afgelopen en het nieuwe nummer van "Creatief met kaarten zomer 2012" ligt alweer in de winkel. Maar mocht je hem nog wel willen, neem dan een kijkje in mijn webshop via deze link fietskaart. Je ontvangt hem dan in je mailbox tegen een kleine vergoeding.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Linda zei

Wat leuk joh dat hij zo'n succes is, maarja hij is dan ook heeeeel leuk
gr linda

Jacquelien zei

Het is inderdaad een mooie kaart geworden!

Wies zei

Hallo Annette,
Leuk dat je zoveel aanvragen voor de fietskaart hebt gehad en dat de kaart zo'n succes is. Vind het zelf ook een heel leuk model.
Groetjes, Wies

Related Posts with Thumbnails