CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Annette's Creafarm Challenge 05-2012

Hallo allemaal,

Op de eerste van de maand is er weer een nieuwe challenge bij Annette's Creafarm. Het is deze keer een ontwerp van Chantal. Het is een Money Card om op een bijzondere manier iemand geld te geven.

Wat is nu precies de bedoeling?

Vraag de werkbeschrijving aan door een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met als omschrijving "Money Card - Chantal" Zet dit er wel bij, want er lopen meer challenges via dit mailadres. Linda heeft ook een snijbestand voor de Silhouette gemaakt, dus wil je die ook hebben, zet dit dan in je mail.

Er zijn natuurlijk weer enkele regels aan verbonden.
  • Volg deze werkbeschrijving en maak precies deze kaart, maar bepaal zelf de kleur of met welk materiaal je werkt. Je mag hem dus allerlei technieken gebruiken, aan jou de keuze.
  • Plaats het logo "Money Card 05-2012" op je blog.
  • Je bent natuurlijk al volger van dit blog.
  • Ben je tevreden over je creatie maak dan een duidelijke foto en mail die naar info@annettescreafarm.com, zodat ik hem hier kan plaatsen.
Doe dit wel vóór 14 juni, zodat wij op 15 juni de winnaar bekend kunnen maken van het mini scrappakket.

Veel succes!

Groeten van Annette

Hieronder vindt je de creaties van de designers.



Linda

Korrie

Annette

Henriette

Henriette





En hier van de inzenders:

Anreda

Evelyne

Evelyne

Evelyne
Jessica
Bea
Feikje
Feikje

Jacqueline
Jolanda

Lenie

Lenie
Johanna 

Bep

Hennie


Marjan

Marjan

Wil

Wil
Bertina

Bertina

6 opmerkingen :

Bep zei

Hoi Annette,

Wat een leuk model je kan hem voor allerlei doeleinden gebruiken.

Heb er weer zin in om mee te doen.

Gr...Bep

hennie zei

Dank voor het prachtige patroon, ik ga ermee aan de slag.
Lieve groetjes hennie.

carla zei

Mijn mailtje met de kaartjes zijn onderweg.
Ik hoop dat ze goed doorkomen.
Alles ook op mijn blog gezet.
Een heel tof kaartmodel.
Groetjes,
Carla

hennie zei

Hoi Annette, zojuist heb ik de foto's van mijn mapje gemaild.
Ik wacht je reactie af.
Lieve groetjes hennie.

hennie zei

Wat zijn ze allemaal mooi!!!
Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Lieve groetjes hennie.

evlin95 zei

de bien jolies creations felicitations à la gagnante...

Related Posts with Thumbnails