CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 5 juni 2012

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuw kaartje, maar eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten en iedereen bedankt die wel eens een reactie achter laat. Alles word gelezen en zeer gewaardeerd.
Mijn nieuwste kaartje heb ik gemaakt op de vaste avond dat Korrie bij mij komt knutselen. Wij knutselen ook weleens bij haar thuis, maar soms is het toch handiger om het in mijn workshopruimte te doen omdat wij daar al het materiaal voor handen hebben.
Dit model kaart had ik op internet gevonden en vond ik erg leuk. Er stond geen maten bij, dus zelf wat geprutst. Vooral het molentje was even passen en meten. Ik heb gebruik gemaakt van het Basic Grey design papier. Lekker vrolijke zomerse kleuren. Het stokje is een echt stokje van een lolly. Haha, van een kinderworkshop had ik nog wat over. Korrie heeft de lolly's gegeten, want als diabeet mag je dit echt niet meer. Schoongemaakt en opgeplakt met Ultra Strong Liquid glue. Deze lijm heb ik ook gebruikt om de puntjes in het midden van het molentje vast te plakken. Een bloem als hart erin en hij is klaar. Een lint met strik en de tekst maakt het geheel af om hem op te sturen.

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Astrid zei

een schitterend kaartje !!

liefs Astrid

Linda zei

Deze is ook erg leuk geworden en toch weer net effe anders als die van Korrie, leuk hoor
gr linda

Joke zei

Leuk kaartje en erg leuk idee met het molentje
groetjes joke

Dora zei

prachtige kaart gemaakt.
groetjes

Related Posts with Thumbnails