CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 8 augustus 2012

Bedankt voor alle felicitaties.


Hallo allemaal,

Gisteren mocht ik weer een jaartje ouder worden. Via vele wegen heb ik felicitaties mogen ontvangen. Super gewoon. Bedankt allemaal. Het waren er zoveel dat dit onmogelijk persoonlijk kan, vandaar dit berichtje maar op mijn blog. Het was een zeer gezellige dag en ik ben flink verwend. Dingen gekregen om te kokkerellen, en nog vele andere mooie dingen. Ik voelde mij echt jarig. Het wordt toch altijd weer later dan je denkt, maar ach moet kunnen toch? Voor 03.00 uur lag ik in ieder geval weer op bed.
Vandaag weer de nodige dingen opruimen en het dagelijkse leven begint weer.
Nu wij de verjaardagen achter de rug hebben heb ik besloten om Annette's Creafarm te sluiten van 15 tot 29 augustus 2012. In deze periode worden er dus GEEN bestellingen van de webwinkel verwerkt. Even als mailberichten die betrekking hebben hierop. Vanaf 30 augustus staan wij weer voor jullie klaar.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails