CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 7 oktober 2012

Voor een 25 jarig huwelijksfeest


Hallo allemaal,

De laatste tijd hebben wij zo wat ieder weekend wel een feest. Dit weekend weer een 25 huwelijksfeest. De meeste mensen willen toch graag geld hebben en om het dan in een kale envelop te geven is niks voor mij. Deze keer heb ik het tasje gebruikt van Jolanda. Een nieuw ontwerp wat je dus voor verschillende doeleinden kan gebruiken. Deze keer heb ik weer het meisje "Marijke"gebruikt. Deze gekleurde digi kun je nog steeds aanvragen voor de Challenge die op dit blog loopt tot 15 november. Het design papier is van Shadowpainting. Marijke heb ik gekleurd met mijn Copic R29, gewoon er over heen, zodat het beter bij het rode papier paste. Binnen in heb ik een mini envelop waar het geld in zit. Verder gebruikt:
Lint, bloemen, brad, stickers JEJE, metaal hartjes en parelstrass.

Groeten van Annette



Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails