CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 3 december 2012

De opbouw van de kerstman

Hallo allemaal,

In mijn mailbox vond ik vanmorgen veel vragen over de kerstman. Dit bestand heb ik gekocht bij http://www.treasureboxdesigns.com/ een super leuke site met allerlei bestanden etc. Ik heb het SVG bestand omgezet naar een Studio bestand, zodat ik hem op mijn Silhouette Cameo ook kon snijden. Je snijdt dus eerst alle onderdelen en gaat daarna alles op elkaar plakken. Dit is het zelfde als bij Mickey Mouse die ik eens eerder heb laten zien die ik met de Cricut gesneden had. Deze kerstman is 18 cm groot. Hij is een onderdeel van iets wat ik nog wil gaan maken, maar daar later meer over.

Groeten van Annette


Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails