CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Een tapas kook workshop





















Hallo allemaal,

Deze week weer eens iets anders gedaan, namelijk een Tapas kookworkshop gevolgd. Super leuk en lekker natuurlijk. Met een groep Agrarische vrouwen zijn wij aan het koken gegaan. Wij werden in groepen van 4 personen verdeeld om zo de gerechten te kunnen maken. Op de foto, waar wij druk aan het snijden zijn kun je mij zien aan de linkerzijde. Daarna alles mooi uitstallen en heerlijk eten maar. Het is goed dat ik die avond toch maar mijn insuline mee had, want stel je voor dat wij gaan eten. Haha, het was namelijk niet bekend of wij alles mee naar huis kregen of het gingen op eten. Er is zoveel gemaakt dat iedereen na afloop ook nog een bakje mee naar huis mee kreeg. De foto van het bord, was mijn bord, voordat ik mijn tanden er in ging zetten. Haha. Als ik mijn insuline niet mee had, dan had ik dit echt niet kunnen eten zonder de gevolgen. Dus toch vaker op mijn gevoel afgaan. ;-)
De recepten hebben wij gekregen, dus ik ga zeker enkele gerechten nogmaals maken.

Achter de schermen ben ik weer super druk bezig met het ontwerpen en het maken van nieuwe kaarten. Voor zowel het Duo-Challenge blog als voor mijn voorjaars artikel. Tussen de bedrijven door nog mijn mail beantwoorden en natuurlijk de aanvragen voor het Home Sweet Home huisje verwerken. De aanvragen gaan super. Het huisje is al 145 keer aangevraagd.
Morgen weer een dagje rust inplannen, want anders kan ik het niet bij benen allemaal.
Fijn weekend allemaal.

Groeten van Annette





Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails