CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 2 december 2012

Nieuwe patronen ......


Hallo allemaal,

Op het Euro blog van Cards-etc-Shop zijn iedere maand twee patronen te koop tegen een donatie van € 1,00 per stuk. Ik heb de flessenhanger met label gemaakt. Nu ik een Silhouette heb, scheelt mij dit een hoop knipwerk. Want voorheen deed ik de bestanden van Jolanda met schaar of mesje. Maar met mijn peesontsteking is dit echt een uitkomst. Ik heb de verschillende bestanden gesneden uit cardstock en het nieuwe design papier van Carta Bella.
De kerstman is ook gesneden uit cardstock, die je daarna als een puzzel op elkaar plakt. De zak met cadeaus heb ik zelf ontworpen. Op de label heb ik mijn nieuwe stempel gebruikt. Winterthee. Lijkt mij wel lekker. Haha, lekker bij de houtkachel op een koude dag aan de thee.

Groeten van Annette
 Ik krijg veel vragen over de kerstman. Dit is de link waar ik hem gekocht heb.







1 opmerking :

Monique - Mienokje zei

Ik vind hem zo vrolijk, zelfs als je niet drinkt wil je zo'n flessenhanger. De Kerstman is een echte blikvanger. Is deze ook bij Cards Etc. te koop?

Related Posts with Thumbnails