CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 27 januari 2013

Nieuw ontwerp van Jolanda



Hallo allemaal,

Gisteravond weer een kaartje gemaakt, nadat ik thuis was gekomen van een verjaardag bij de buren. Ja, soms heb ik een hypo (te hoge bloedsuikers) en dan moet ik insuline bij spuiten. Mag dan niet gelijk slapen, omdat ik het na een uur weer moet controleren.
Zo maak ik van een nadeel een voordeel, want ik had opeens weer inspiratie. Haha. Dit modelkaartje lag al enkele dagen te wachten om gedecoreerd te worden. Het is namelijk een nieuw ontwerp van www.cards-etc-shop.com. Een leuk ontwerp voor Valentijn, moederdag of gewoon voor een verjaardag.
Ik heb deze keer geen design papier gebruikt, maar in het design programma van de Silhouette de gekleurde designs geprint. Erg handig. Je kiest het snijbestand en je kleurt hem in met een patroon. De effen kleur zat al in het basis programma, maar de bewerkte heb ik gekocht voor € 0,65 in de Sil shop. Hij komt dan in je lijst te staan van de patronen. Je selecteert het en laat het dan eerst door je printer uit printen. Daarna op je snijmat en snijden maar. Het heeft wat weg van de Cricut Imagine, maar dan gebruik je nu je eigen printer. Ik heb een HP Photosmart Premium printer die super in kleur afdrukt. Weer  eens wat anders. Ook het meisje is in kleur geprint en toen door de Sil gesneden. En komt ook uit de Sil shop.
Gelukkig was ik gauw weer op mijn goede waarden en kon naar bed gaan. Haha, maar ik had wel weer een kaartje afgemaakt. Toch nog iets positiefs van de ongemakken van het diabeet zijn.

Groeten van Annette





1 opmerking :

Crealien zei

Wauw wat een schitterend kaartje!
Prachtig gemaakt!

Groetjes Evelien

Related Posts with Thumbnails