CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 31 januari 2013

Nieuwe Challenge bij Annette's Creafarm


Hallo allemaal,

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar begint weer een nieuwe challenge bij Annette's Creafarm. 
Deze keer heb ik een memo blokje ontworpen. Het komt namelijk nog weleens voor dat ik iets voor iemand op moet schrijven en dit dan mee moet geven. Tja, en dan is een papiertje toch wel erg handig. Daarom heb ik dit ontworpen om in mijn tas te doen. Dit model heeft zijn eigen inleg vellen, maar ik heb er ook 1 ontworpen voor een Post it memo blokje van 75 x75 mm en ruimte voor je pen. Die kun je aanschaffen via mijn webwinkel.

Wil je mee doen aan deze challenge? Vraag dan het PDF bestand aan. Voor de liefhebbers heb ik er ook een Studio snijbestand voor je Silhouette bij gemaakt. 
Stuur een mail naar info@annettescreafarm.com  met als onderwerp "AC Challenge 2013.1" Zet dit er wel bij, want er lopen meerdere challenges via dit mail adres!!
Gebruik het basispatroon en decoreer hem naar eigen idee of met welk materiaal dan ook. Maak een foto van je creatie en mail mij dit voor 30 januari 2013 naar het zelfde mailadres als de aanvraag. Ik zet dan je foto onder dit bericht en op 31 januari maken wij bekend wie de winnaar is die een mini scrappakket ontvangt en een maand gast designer bij Annette's Creafarm mag zijn. Veel succes.

Groeten van Annette


Annette
Annette

Annette

Annette

Annette

Annette

Annette
Linda

Linda
Chantal
Korrie


Kaarten van de inzenders kunnen jullie hieronder zien.

Caroline

Caroline
Nicolette

Nicolette

Nicolette

Anreda


Anreda

Anreda

Anreda
Lenie

Lenie
Michelle

Michelle
Sylvia

Sylvia


Louise
Louise

Helga

Helga

Marieke

Marieke
Tosca

Cindy
Cindy



5 opmerkingen :

Anoniem zei

Wat ontzettend mooi gemaakt en ook leuk om als cadeautje weg te schenken.
Ik wens je nog een gelukkig en gezond, maar bovenal een creatief 2013!
Liefs, Myriam

Wil zei

Wat een leuke challenge heb je weer Annette. Ik heb je een mail gestuurd hoor.

groetjes, Wil

Helga zei

hoi Annette,
Ik heb je ook een mail gestuurd, 5 dgn geleden. MAar ik hoor niets van je! Ik ben benieuwd of die wel is aangekomen?
Vr. Gr. Helga

Hanny zei

Wat een leuke creaties zijn hier te zien, ik ben je volger geworden zodat ik niets hoef te missen.
Groetjes Hanny ♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Caroline zei

Heel mooie creaties, volgens mij heb je echter mijn zending niet binnengekregen
Groetjes caroline

Related Posts with Thumbnails