CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Nieuwe Duo-Challenge online


Hallo allemaal,

De nieuwe challenge op ons Duo-Challenge blog is ook al online. Het is deze keer een een echte Duo kaart. De basiskaart is een ontwerp van Jolanda en de rest van mij. Het is een "Calender Card" geworden.
De kunt de datum instellen voor een verjaardag, maar ook als kalender gebruiken op je bureau. De maanden en de dagen zijn namelijk draaischijven, zodat je deze kunt veranderen of aanpassen aan de dag. Dit is mijn voorbeeld geworden. Ik heb hier weer gebruik gemaakt van de papierlijn Carta Bella die uiteraard in mijn webwinkel te koop is. De de basiskaart en de onderdelen zijn weer gesneden met mijn Silhouette Cameo. Wil je ook mee doen aan deze challenge? Kijk dan op ons blog voor de regels.

Groeten van Annette






Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails