CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Opdracht van JEJE

Hallo allemaal,

Enkele weken geleden had ik jullie verteld dat ik een opdracht had gekregen van JEJE om met nieuw materiaal hier kaarten mee te maken. Vandaag kreeg ik van hun de nieuwe catalogus en wat blijkt? De kaarten staan erin en zijn op de verpakking geplaatst.
Super toch?

Altijd leuk om te zien dat de kaarten goed gekeurd zijn en ze hier ook gebruik van kunnen maken.
Onderstaande kaarten had ik nog even op de foto gezet, voordat ik ze per post naar hun verstuurde.
Het nieuwe materiaal is het Ultra Fine Glitterfoil A4 vellen. De achterzijde heeft een plaklaag, zodat het eigenlijk een sticker is. Super handig.





Als kerstkaart had ik voor hun onderstaande kaart gemaakt met het zelfde materiaal. Vooral als je tekst snijdt met je Cricut of Silhouette dan is zo'n plaklaag aan de achterkant super handig. Het is echter wel super bling, bling.

Groeten van Annette









1 opmerking :

Linda zei

Wat leuk joh dat ze je kaarten gebruikt hebben, gefeliciteerd.

gr Linda

Related Posts with Thumbnails