CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 30 november 2013

Annette's Creafarm Challenge 2013.10

Hallo allemaal,


De nieuwe challenge gaat weer van start. Het is deze keer een Easel kaart geworden. Enkele maanden geleden was ik gevraagd door de redactie om voor "de Kerstspecial 2013" een artikel te maken. Het weer buiten was nog warm (juni) en dan is het toch wat moeilijker om je in te leven in een koude winterdag. Als kind was ik altijd gek om een Snow globe. De mooi tafereeltje en dan die sneeuw wat het net echt maakte. Dit bracht mij op het idee om een kaart ervan te maken. Persoonlijk ben ik gek op een Easel kaart, altijd een leuk model. Wat je ook mooi kunt laten staan, zodat de ontvanger er langer van kan genieten. Ik maakte het ontwerp welke gelijk door de redactie werd goedgekeurd. Voor dit artikel had ik nieuwe producten van Marianne Design ontvangen, welke ik natuurlijk wilde gebruiken. Doen zag ik op Facebook bij uitgeverij Scala een wedstrijd welke cover jullie de mooiste vonden. Wauw, mijn Snow Globe Easel card stond er ook bij. Ik kan je wel vertellen dat het een hele eer is als je creatie op de cover mag komen te staan en als het dan ook nog door zo'n wedstrijd ook wordt gekozen, dan ga ik helemaal blozen. Jammer dat mijn moeder dit niet meer mag mee maken. Zij was ook altijd bezig met het maken van kaartjes of andere creaties. Een hobby die wij naast het koken samen deelden. Maar ik dwaal te veel af.


Ik heb besloten dat de challenges op dit blog lopen van de 15e tot de 15e van iedere maand.

 

Natuurlijk zijn hier weer regels aan verbonden.
Vraag dit PDF- en Studio snijbestand aan voor 10 november, door een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met een CC naar annette.hetebrij@gmail.com en zet erbij dat het om Challenge AC2013.10 gaat. Er lopen namelijk meerdere op deze mailadressen. Je ontvangt dan de bestanden zo spoedig mogelijk. Heb je ze nog niet na 48 uur, stuur dan je berichtje opnieuw.
Je bent verder vrij hoe je dit gaat decoreren, maar gebruik wel het originele patroon. Welke tevens alleen voor eigen gebruik is en zeker niet gedeeld mag worden! Dit doe ik namelijk liever zelf.
Als je dit bestand aanvraagt verplicht jij je zelf om mee te doen. Doe je dit niet, dan doe je helaas niet mee voor de prijzen. Tja, wij houden het voor iedereen zo eerlijk mogelijk. Natuurlijk ben jij volger van dit blog en heb jij het bovenstaand logo op je blog staan. Van je mooiste creatie maak jij een foto die je mij voor 14 november mailt, zodat ik hem op hieronder kan plaatsen.
Op 15 november maken wij bekend wie de winnaar is van deze challenge.
De winnaar ontvangt een prijs van Jolanda www.cards-etc-shop.com en van mij www.annettescreafarm.com . Dus weer genoeg redenen om mee te doen aan deze challenge.
Veel succes.

Groeten van Annette

De designers hebben hun best weer gedaan om jullie te inspireren.

Linda

Adriana
Chantal
Yvonne



De creaties van de inzenders kunt u hieronder vinden.
Anja

Carla

Christien

Kitty

Marjan

Meinarda

Xandra

Sietie

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails