CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 13 oktober 2013

En de winnaar is ........

Hallo allemaal,

Jullie hadden de naam van de winnaar nog te goed. Bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas heb ik mijn hoofdpijnen niet in de hand en op zo'n moment moet ik helaas toegeven aan mijn lichaam ook al staat er nog van alles in mijn agenda.

Wij willen iedereen bedanken voor jullie aanvragen en leuke reacties die wij mochten ontvangen over dat wij toch niet helemaal gestopt zijn met de "aparte kaarten".
Bedankt voor jullie mooie creatie en natuurlijk voor het mee doen aan deze challenge, maar er kan helaas maar 1 de winnaar zijn.
De meeste stemmen gingen deze keer naar...... Kitty.

 
In haar mail vertelde zij mij dat haar man in de beveiliging zit en dit model super vond voor een verjaardagskaart voor hem. En daar ben ik het helemaal mee eens, want het maken van een mannenkaart blijft moeilijk.
Dus Kitty jouw creatie wordt deze keer extra beloond met een prijs van Jolanda en van mij. Als je mij even een mail stuurt met daar je adresgegevens in, dan zorgen wij ervoor dat jij je prijs gauw in huis hebt. Gefeliciteerd!!!
 
Groeten van Jolanda en Annette

3 opmerkingen :

Hanny zei

Gefeliciteerd Kitty, erg fijn voor je.
De dames van het team ook bedankt om dit mogelijk te maken, ik wens Annette heel veel beterschap, ik weet (of eigenlijk wist want sinds ik accupunctuur volg heb ik het niet meer...joepie!) wat het is om migraine te hebben, je bent tot niets meer in staat en moet dan wel gaan liggen. Hopelijk is het snel over,
Fijne maandag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Intruderlady zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb!! Heb je gelijk een mailtje gestuurd met mijn gegevens.

Manlief moet nog even wachten op de kaart, want hij is pas in januari jarig ;-)

Lieve groetjes,
Kitty

Adriana zei

hallo Kitty van hartelijk gefeliciteerd met je gewonnen prijs:)
groetjes Adriana

Related Posts with Thumbnails