CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 15 november 2013

De Challenge wordt verlengd

Hallo allemaal,

Door de drukte, die ik nu heb door het ongeval van mijn man Henk en de kookworkshops heb ik besloten om deze challenge nog wat langer door te laten lopen. Namelijk tot eind van deze maand. Op de eerste van de maand begint de nieuwe challenge weer. Dit waren jullie ook zo gewend op ons Duo-Challenge blog en ik vind het persoonlijk toch wat duidelijker voor iedereen.
Dus heb jij hem nog niet aangevraagd doe dat dan nu en maak er een mooie creatie van. Stuur mij de foto en ik zet hem op dit blog. De designers kiezen de mooiste uit en die ontvangt een mini hobbypakket en van Jolanda ook nog iets.

Groeten van Annette


1 opmerking :

Hanny zei

Hoi Annette
ik hoop dat het de goede kant opgaat met je man. beterschap,liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Related Posts with Thumbnails