CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 15 januari 2014

Labelmapje van Cards etc. Shop

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens iets creatiefs zien. Voor www.cards-etc-shop.com heb ik het "Labelmapje" gemaakt volgens patroon #46. Een super leuk patroon wat je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. Jolanda heeft ook een Copic kleurkaarten erbij gemaakt, zodat je alle kleuren bij de hand hebt. Natuurlijk ook leuk als cadeau. Wil jij hem ook hebben? Ga dan naar haar shop.
Groeten van Annette


 
 
 
 
 

2 opmerkingen :

Sylvia zei

Hallo Annette,
Ik was je een beetje uit het oog verloren. Op een of andere manier was ik vergeten om het duo challenge blog te veranderen in Annette,s creafarm, maar hier ging het allemaal natuurlijk gewoon door. Ik ga je zo ook even op zoeken facebook. (ik zag de link staan) Heel leuk labelmapje en ik hoop van af nu je weer te kunnen volgen.

Groetjes Sylvia

Carola zei

Mooi labelmapje heb je gemaakt.
Groetjes Carola

Related Posts with Thumbnails