CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 17 februari 2014

Er gaat iets veranderen bij Annette's Creafarm


Hallo allemaal,

De challenges gaan bij Annette's Creafarm helemaal veranderen. Doordat ik nu een vaste auteur ben bij uitgeverij Scala, krijg ik regelmatig de opdracht om een artikel te maken. Dit neemt veel tijd in beslag, waardoor het ontwerpen voor mijn eigen blog in de verdrukking komt. Tevens is het iedere dag een heel karwei om de 300 tot 400 mailtjes te beantwoorden. 75% zijn het aanvragen voor de bestanden van deze artikelen, maar ook de aanvragen voor mijn challenge op mijn blog en bestellingen van mijn webwinkel. Daarnaast ben ik ook erg druk met het geven van kookworkshops met Tupperware producten. Daarom heb ik het volgende besloten.
Als er een artikel van mij uitkomt. Heb ik de afspraak met de uitgeverij Scala dat deze bestanden gratis zijn aan te vragen totdat de volgende editie in de winkel ligt. Dit duurt ongeveer 2 tot 3 maanden. Daarom heb ik besloten dat de challenges gekoppeld worden aan mijn artikelen die uit zijn. Jullie hebben meer tijd om hem te maken en ik heb het iets minder druk om iedere keer weer bestanden te verzinnen en te maken.
Vanavond gaat de nieuwste Challenge online die gekoppeld is aan Creatief met kaarten nr.42
Er veranderd ook wat aan de prijs die je kunt winnen, namelijk een groter pakket. Is nooit verkeerd toch? Neem dus regelmatig een kijkje op mijn blog of volg mijn Facebook pagina en je blijft altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

Groeten van Annette




3 opmerkingen :

Hanny zei

Dat is niet niks als ik dat allemaal zo lees, zoveel mailtjes en alles wat er bij komt kijken. Soms moet je voor jezelf kiezen om het leuk te houden. enneuuhh...een grote pakket is nooit weg;)
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

CarlavdM zei

Hallo Annette,

Gelijk heb je, je moet het jezelf altijd makkelijker maken. Moet je het patroon gewoon weer per mail aanvragen?

CarlavdM zei

sorry niet goed je bericht gelezen, ik zie het antwoord in eens staan :o)

Related Posts with Thumbnails